HomeGame Guidesבמשחקי Fallout נראו כמעט חמישה מיליון שחקנים ביום אחד, Fallout 76 במיליון

במשחקי Fallout נראו כמעט חמישה מיליון שחקנים ביום אחד, Fallout 76 במיליון

Published on

ה הושמט מגמת העלייה של הזיכיון בתרשימים אינה מראה סימני עצירה. Bethesda הודיעה היום שבתוך יום, כל משחקי Fallout ראו כמעט מיליון שחקנים נכנסים וחוקרים את האדמה השחורה. גם משחק מרובה המשתתפים המקוון האחד והיחיד מסדרת ה-RPG המרכזית שבר שיא. Fallout 76 הגיע למיליון שחקנים פעילים ביום אחד.

ההודעות הגיעו דרך פוסטים ברשתות חברתיות על הרשמי הושמט חשבון, כשהם אומרים “תודה ליותר ממיליון מכם שהרפתקה איתנו ב-#Fallout76 ביום אחד… וכמעט חמישה מיליון בכל משחקי Fallout ביום אחד!”

Steam היא הפלטפורמה היחידה שמציגה מספרי שחקנים חיים עבור כותרים אלה. של SteamDB נתונים עדכניים מופעים Fallout 76 שבר את שיאי השחקנים המקבילים שלו רק לפני יומיים ופגע בכמעט 75,000 שחקנים ב-Steam בלבד. אל תשכח שהכותרת זמינה גם בקונסולות ה-Xbox ו-PlayStation, כמו גם בתוכניות המנויים של Xbox ו-PC Game Pass של מיקרוסופט.

בינתיים, Fallout 4 מספרי שחקנים במקביל ב-Steam הגיע לשיא של כמעט 165,000 בתחילת השבוע. ה-RPG כמעט מוכן לקבל גם את עדכון הדור הבא שהובטח לו, ומביא שיפורי ביצועים, תוכן חינמי ותיקוני באגים לשחקנים בכל הפלטפורמות.

במקביל, התפתח האובסידיאן Fallout ניו וגאס כמעט הגיע למספרי השיא של יום ההשקה במקביל השבוע, ה-RPG המועדף על המעריצים הגיע ל-43,000 שחקנים ב-Steam לפני מספר ימים. כשמיליונים התחברו לכותרים האלה, אפילו פלטפורמת המודדינג הפופולרית Nexus נתקלה לאחרונה בבעיות עם עליית השחקנים שניסו לגשת לשלל השינויים המותאמים אישית שלה.

ההתעוררות המסיבית של שחקנים עבור התארים הקלאסיים האלה, בהתחשב בשחקן היחיד האחרון הושמט הערך שיצא לפני תשע שנים, הוא בעיקר הודות לעיבוד הלייב-אקשן החדש מבית Amazon Prime Video. סדרת הטלוויזיה שהתקבלה היטב הוכיחה את עצמה כלהיט אדיר, והפכה לאחת משלוש התוכניות הנצפות ביותר אי פעם ברשת. גם עונה שנייה כבר אושרה.

Latest articles

More like this