HomeGame Guidesחברת קוקה קולה מתכננת להוציא 1.1 מיליארד דולר כדי להשתמש בשירותי הענן...

חברת קוקה קולה מתכננת להוציא 1.1 מיליארד דולר כדי להשתמש בשירותי הענן וה-AI של מיקרוסופט

Published on

מיקרוסופט הודיעה זה עתה על שותפות חדשה וגדולה עם חברת צרכנים ענקית שמתכננת להוציא הרבה כסף כדי להשתמש בשירותים של מיקרוסופט. ב הודעה לעיתונות היוםחשפה מיקרוסופט את ההסכם החדש שלה לחמש שנים עם חברת קוקה קולה.

בהודעה לעיתונות נכתב כי קוקה קולה מתכננת להוציא 1.1 מיליארד דולר במהלך תוכנית החומש על שירותי הענן וה-AI הגנרטיביים של מיקרוסופט. הוא אומר שחברת המשקאות הקלים כבר העבירה את האפליקציות שלה ל-Azure של מיקרוסופט, והיא השתמשה בשירות Azure OpenAI כדי לסייע בשיווק, במאמצי שרשרת האספקה ​​שלה ועוד.

בהודעה לעיתונות נכתב:

החברה בוחנת כעת את השימוש בעוזרים דיגיטליים מחוללי בינה מלאכותית בשירות Azure OpenAI כדי לעזור לעובדים לשפר את חוויות הלקוחות, לייעל את התפעול, לטפח חדשנות, להשיג יתרון תחרותי, להגביר את היעילות ולגלות הזדמנויות צמיחה חדשות.

בנוסף, מיקרוסופט וקוקה-קולה מתכננות להתנסות במשותף עם שירותים חדשים כגון Copilot עבור Microsoft 365, כדי לראות אם ניתן להשתמש בהם כדי לעזור לפרודוקטיביות של העובדים.

מיקרוסופט וקוקה קולה הכריזו בעבר שותפות נוספת של חמש שנים ב-2020, שם הסכימה קוקה קולה להשתמש ב-Azure, Dynamics 365 ו-Microsoft 365 של מיקרוסופט בעסקיה. זה כלל הפעלת השימוש ב-Microsoft 365 וב-Microsoft Teams עבור עובדיה.

ההסכם הזה נעשה באמצע מגיפת COVID-19, וקוקה-קולה השתמשה ב-Microsoft 365 Live Events כדי לקיים פגישות עיר וירטואליות עם עובדיה.

השותפות הוותיקה הזו גרמה לכך שקוקה קולה הוציאה “רק” 250 מיליון דולר כדי להשתמש בשירותים של מיקרוסופט. נראה שההסכם החדש הזה מראה שקוקה קולה ממשיכה עם חזון הבינה המלאכותית הגנרטיבית של מיקרוסופט לעתיד.

מוקדם יותר השבוע הודיעה מיקרוסופט על שותפות חדשה נוספת, הפעם עם Cognizant. חברת השירות והייעוץ מתכננת לרכוש, בין היתר, 25,000 מושבי Microsoft 365 Copilot עבור לקוחותיה. עם זאת, הפרטים הפיננסיים המדויקים של העסקה הזו לא נחשפו.

Latest articles

More like this